Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "μέτρηση αποτελεσματικότητας"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Η χρήση του social media μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις εστίασης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-05-29Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της χρήσης του Social Media Μάρκετινγκ από τις Επιχειρήσεις Εστίασης. Επίσης, αναλύονται οι μέθοδοι του ψηφιακού μάρκετινγκ και του social media marketing από τις σύγχρονες επιχειρήσεις. ... -
Η ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-15Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και ...