Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "συμπεριφορά καταναλωτή"
Αποτελέσματα 1-20 από 22
-
Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ... -
Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-02Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών ... -
Έρευνα αγοράς για τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-14Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αυτή εξετάζεται η ιστορία του, οι χρήσεις του, τα χαρακτηριστικά του, οι ... -
Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-03Το ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ... -
Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-29Η χρήση του διαδικτύου είναι πλέον καθημερινότητα. Οι ηλεκτρονικές αγορές επέφεραν ταχύτατες αλλαγές στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περίοδος της πανδημίας COVID-19 είχε ως συνέπεια πολλά καταστήματα ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ... -
Η οικονομική κρίση και η επίδραση της στην καταναλωτική συμπεριφορά: μελέτη περίπτωσης σε καταναλωτές στην πόλη του Ηρακλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-09Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της επίδρασης και των συνεπειών της οικονομικής κρίσης που ταλανίζει τα τελευταία χρόνια την Ελλάδα, στις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. ... -
Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-28Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ... -
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά αγροτροφικά προϊόντα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-20Στα πλαίσια της ανάπτυξης της βιολογικής γεωργίας στις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, η ευρωπαϊκή επιτροπή, στις 25 Μαρτίου 2021 παρουσίασε το νέο σχέδιο δράσης. Απώτερος σκοπός ή ενδυνάμωση της παραγωγής και κατανάλωσης ... -
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-21Οι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική ... -
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στο Offline 2 Online ηλεκτρονικό εμπόριο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-11Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας συνεχείς αναπτυσσόμενος κλάδος στο τομέα του εμπορίου και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο των εταιριών όσο και των επιχειρήσεων καθώς στοχεύουν να αποκτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της ... -
Η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου απέναντι στα Super Markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-12Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη του κλάδου των σούπερ μάρκετ και των franchise , των προτιμήσεων των καταναλωτών στις αγορές τους από σούπερ μάρκετ, της ιδιωτικής ετικέτα των σούπερ μάρκετ και της στάσης των καταναλωτών ... -
Καινοτομία στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-04Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο τους νέους και καινοτόμους τρόπους επιρροής της αγοραστικής απόφασης που ασκούνται στους καταναλωτές από κάποια ΜΜΕ. Στην εποχή που το διαδίκτυο έχει διευκολύνει την πρόσβαση σε ... -
Καταναλωτικές στάσεις σε συνθήκες εργασίας: η επίδραση της υγειονομικής κρίσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-27Αυτή η μελέτη περιέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του αντίκτυπου της πανδημίας COVID-19 στην συμπεριφορά και την στάση των καταναλωτών. Καταγράφει τις διάφορες επιδράσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και ... -
Μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή για την επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης ανάγκης και πολυτελείας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-02Εδώ και πολλά χρόνια, ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών μάρκετινγκ και επιχειρηματιών κάνουν έρευνες για τη συμπεριφορά καταναλωτών, έτσι ώστε, να δημιουργούν προϊόντα που θα ικανοποιούν και θα καλύπτουν τις ανάγκες και τις ... -
Ξενοδοχεία και All-Inclusive: η περίπτωση κατοίκων της Ρόδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-24Η παρούσα ερευνητική εργασία σκοπεύει στη διερεύνηση της συμπεριφοράς, των παραγόντων και των κινήτρων των Ροδιτών τουριστών κατά την επιλογή πακέτων διακοπών all-inclusive. Στόχος αυτής, είναι ο προσδιορισμός των μεταβολών ... -
Ο βαθμός επίδρασης του οικολογικού χαρακτήρα των προϊόντων (πράσινα προϊόντα) στην καταναλωτική συμπεριφορά. Η περίπτωση των καταναλωτών στο Ηράκλειο Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-13Στις μέρες μας, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι ανησυχούν για την επιδείνωση της κατάστασης που βρίσκεται το περιβάλλον και προσπαθούν να υιοθετήσουν φιλικές προς το περιβάλλον συνήθειες και πρακτικές. Στο πλαίσιο αυτό, ... -
Οι στάσεις των καταναλωτών απέναντι στους παρόχους ενέργειας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-11Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως απώτερο σκοπό να εξεταστεί το «ψυχογράφημα» των καταναλωτών στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας, και πιο συγκεκριμένα τη στάση των καταναλωτών απέναντι στους παρόχους ενέργειας. ... -
Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ... -
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτών για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των εκδηλώσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-20Η πράσινη οικονομία, χωρίς αποκλεισμούς, είναι μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στο σημερινό κυρίαρχο οικονομικό μοντέλο, το οποίο επιδεινώνει τις ανισότητες, προάγει τη σπατάλη, προκαλεί έλλειψη πόρων και εγκυμονεί εκτεταμένους ...