Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "επιχείρηση"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Η διαδικασία εξυγίανσης των επιχειρήσεων σύμφωνα με τα άρθρα 99-106 του πτωχευτικού κώδικα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-28Ο πτωχευτικός κώδικας, είναι ένα εργαλείο που ευελπιστεί να δώσει λύσεις στην ιδιαίτερη οικονομική κατάσταση, που επικρατεί στην χώρα, λόγω της κρίσης. Οι νέες τροποποιήσεις του κώδικα, δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία στους ... -
Η επίδραση της εταιρικής διακυβέρνησης στην αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-30Η Εταιρική Διακυβέρνηση αποτελεί ένα ζήτημα που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στη διεθνή επικαιρότητα, καθώς αποτελεί ένα καίριο θέμα για τις επιχειρήσεις. Η Εταιρική Διακυβέρνηση έχει φέρει μια καινούργια αντίληψη στο ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο και ειδικότερα στον τομέα των χρηματοοικονομικών και λογιστικών υπηρεσιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-01-21Η τεχνητή νοημοσύνη (AI: Artificial Intelligence) έχει εισχωρήσει σε εντυπωσιακό βαθμό στην καθημερινότητά μας, αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και ενδέχεται να έχει καίριο ρόλο στο άμεσο μέλλον και την τεχνολογική ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κρήτη και χρήση μεθόδων μάρκετινγκ για την προώθηση παραδοσιακών εδεσμάτων, προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-11Στην σημερινή εποχή, οι άνθρωποι προσαρμόζονται με τις νέες τεχνολογίες. Μέσω του Ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται και να αγοράζουν τα προϊόντα που επιθυμούν, σε αντίθεση με παλαιότερα που ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης σε διαδικτυακούς τόπους ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-11Το Internet κέρδισε την εμπιστοσύνη περισσότερων από 1, 5 δισεκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο (World Stats, 2009) και έγινε το πιο σημαντικό εργαλείο για σχεδόν όλες τις διεθνείς επιχειρήσεις (Mc Donald and Tobin, ...