• Η χρήση του social media μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις εστίασης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γρυπάρη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-05-29
    Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της χρήσης του Social Media Μάρκετινγκ από τις Επιχειρήσεις Εστίασης. Επίσης, αναλύονται οι μέθοδοι του ψηφιακού μάρκετινγκ και του social media marketing από τις σύγχρονες επιχειρήσεις. ...
  • Η ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ρεμπάπη, Μαργαρίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-15
    Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και ...