• Ανάδειξη πολιτιστικών κτηρίων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πιρπιρής, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31
    Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια αναπτυσσόμενη εκπαιδευτική τεχνολογία με την ικανότητα να εισάγει εφευρετικές διδακτικές προσεγγίσεις και να ενθαρρύνει συναρπαστικές μαθησιακές εμπειρίες. Η ενσωμάτωση του ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη περιβάλλοντος ενός παιχνιδιού κυνηγιού θησαυρού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μπαρτοκαϋμένος, Σπυρίδων; Φραγκιαδάκης, Ζαχαρίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-14
    Στην εποχή της πειρατείας, το κυνήγι θησαυρού ήταν η διαδικασία κατά την οποία πειρατές έψαχναν για ναυάγια με σκοπό να βρουν χρυσάφι και άλλα αγαθά με αξία στην αγορά. Σήμερα, αυτή η δραστηριότητα έχει εξελιχθεί από τις ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας ψηφιακής καθοδήγησης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Παξιμαδάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-19
    Η πλοήγηση σε πολύπλοκες διατάξεις μιας πανεπιστημιούπολης παρουσιάζει σημαντικές προκλήσεις για φοιτητές, καθηγητές και επισκέπτες. Παρά τις εξελίξεις στην τεχνολογία πλοήγησης, εξακολουθεί να υπάρχει ανάγκη για μια ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας αυτοματοποιημένης αξιολόγησης λογισμικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Περβολαράκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-13
    Η τεχνολογική επανάσταση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Η χρήση υπολογιστών για την διανομή εκπαιδευτικού υλικού που οδηγεί στην απόκτηση γνώσης και ικανοτήτων ονομάζεται E-learning. Στις μέρες μας το ...
  • Δυναμική οπτικοποίηση 3D αντικειμένων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Σφυράκης, Μύρων
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-03
    Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι μια τεχνολογία που επικαλύπτει ψηφιακές πληροφορίες και στοιχεία στον φυσικό κόσμο, ενισχύοντας την εμπειρία του χρήστη στον πραγματικό κόσμο. Έχει διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων ...
  • Μαθησιακή πλατφόρμα με δυνατότητα εξατομικευμένου περιεχομένου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κρεμμύδας, Χαραλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-13
    Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα πρόσφατα, προσφέροντας στους ανθρώπους έναν βολικό και αποτελεσματικό τρόπο να μαθαίνουν νέα πράγματα και να βελτιώνουν τα υπάρχοντα. Ωστόσο, δεν είναι ...
  • Ανάπτυξη συστήματος δημιουργίας αναφορών για το πληροφοριακό σύστημα SYNTHESIS.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πατεράκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-11
    Η δημιουργία αναφορών βάσει προτύπων είναι μία τεχνική παραγωγής αναφορών που αξιοποιεί αρχεία προτύπων για εξαγωγή αναφορών. Κάθε πρότυπο αναφοράς παρέχει μια προσαρμοσμένη μορφοποίηση και διαμόρφωση, επιτρέποντας μεγαλύτερη ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για ανακύκλωση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μαυροειδή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-08
    Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας σχεδιάστηκε ένα παιχνίδι, που ο πρωταρχικός του στόχος είναι η εκμάθηση της διαδικασίας της ανακύκλωσης σε παιδιά δημοτικού. Το παιχνίδι περιλαμβάνει δραστηριότητες που περιγράφουν τη ...
  • Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών παιχνιδιών ανθρώπινης μνήμης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πιτυανού, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-26
    Εδώ και δεκαετίες, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν ένα σημαντικό μέσο ψυχαγωγίας για σχεδόν όλες τις ηλικιακές ομάδες και κοινωνικές τάξεις. Με το πέρασμα των χρόνων, η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών διάδρασης μεταξύ του ...