Εμφάνιση απλής εγγραφής

Modern nursing education based on clinical simulation.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαρουξάκης, Φίλιπποςel
dc.creatorΒούλγαρης, Δημοσθένηςel
dc.creatorΜπάλλιου, Ρίγκερτel
dc.creatorVarouxakis, Filipposen
dc.creatorVoulgaris, Dimosthenisen
dc.creatorBalliou, Rigkerten
dc.date.accessioned2020-03-30T08:05:05Z
dc.date.available2020-03-30T08:05:05Z
dc.date.issued2020-03-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9301
dc.description.abstractΣτην σύγχρονη εποχή, η ιατρική και νοσηλευτική εκπαίδευση, σε πνεύμα εκσυγχρονισμού, αποδίδει μεγαλύτερη έμφαση και αξία σε θέματα ασφάλειας και ποιοτικής παροχής υπηρεσιών απ’ ότι παλαιότερα. Υπό το πρίσμα αυτό, αναζητήθηκαν νέοι τρόποι εκπαίδευσης των φοιτητών πέραν της εκπαίδευσης σε πραγματικά περιστατικά και έτσι το ενδιαφέρον στράφηκε σε ρεαλιστικές κούκλες- προσομοιωτές όπου μιμούνται την παθοφυσιολογία των ασθενών που θα συναντήσουν οι εκπαιδευόμενοι στην κλινική τους άσκηση. Αντικείμενο και σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης είναι η ανάδειξη του ρόλου και της χρησιμότητας ή μη των κουκλών - προσομοιωτών στην νοσηλευτική προπτυχιακή εκπαίδευση των φοιτητών. Αναζητήθηκαν άρθρα της τελευταίας δεκαετίας στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων pubmed και Cochrane με λέξεις ευρετηρίου σε συνδυασμούς. Μέσα από την συγκεκριμένη ανασκόπηση, αναδείχθηκαν 566 άρθρα η προσεκτική ανασκόπηση και διαλογή των οποίων οδήγησε τελικά σε 10 απόλυτα σχετικές μελέτες με την νοσηλευτική εκπαίδευση που βασίζεται σε κλινική προσομοίωση, που εκπλήρωσαν τα προσυμφωνημένα κριτήρια ένταξης. Στην επιλογή αυτή οδήγησαν τα ειδικά κριτήρια τύπου μελέτης και χρονολογίας δημοσίευσης (2006-2019), κριτήρια σχετικότητας με τους όρους αναζήτησης και μεθοδολογικής εγκυρότητας. Η ποιοτική αξιολόγηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων των παραπάνω μελετών που συμπεριελήφθησαν, αποδεικνύει σαφείς συσχετισμούς ικανοποίησης των φοιτητών από την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω προσομοίωσης και βελτίωσης του επιπέδου γνώσεων, του επιπέδου ικανότητας/ετοιμότητας των φοιτητών μετά τις στοχευμένες παρεμβάσεις προσομοίωσης. Ωστόσο, κρίνεται απαραίτητη η διεξαγωγή ποσοτικών συστηματικών ανασκοπήσεων επί του θέματος και μετα-ανάλυσης με σκοπό να εξετασθεί σε βάθος η εγκυρότητα των χρησιμοποιούμενων μεθοδολογικών εργαλείων και να επικυρωθεί η συνάφεια μεταξύ των εξαγόμενων αποτελεσμάτων.el
dc.description.abstractIn the modern age, medical and nursing education, in the context of modernization, places greater emphasis and value on safety and quality of service than ever before. Therefore, new ways of educating students beyond education in real-world situations were researched, so the interest turned to realistic human patient simulators that mimic the pathophysiology of future patients. The subject and purpose of this review is to highlight the role and usefulness of human patient simulators in undergraduate students nursing education. In particular, a variety of Greek and international articles will be reviewed in order to record and refer to the relevant results and opinions that have been mentioned and formulated, in various research studies on the subject. A total of 10 clinical education-based nursing education studies that met the pre-agreed inclusion criteria were identified. The qualitative evaluation of the research results of the above studies included clear correlations of student satisfaction with the educational process through simulation and improvement of students' knowledge / competence / training level after targeted intervention simulations. However, it is necessary to carry out quantitative systematic analyzes on the subject and meta-analysis in order to examine the basis of the reliability of the methodological tools used and to validate the relevance of the results obtained.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ σύγχρονη νοσηλευτική εκπαίδευση με βάση την κλινική προσομοίωση – συστηματική ανασκόπηση.el
dc.titleModern nursing education based on clinical simulation.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαρουξάκης, Φίλιπποςel
heal.creatorNameΒούλγαρης, Δημοσθένηςel
heal.creatorNameΜπάλλιου, Ρίγκερτel
heal.creatorNameVarouxakis, Filipposen
heal.creatorNameVoulgaris, Dimosthenisen
heal.creatorNameBalliou, Rigkerten
heal.publicationDate2020-03-30
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9301
heal.abstractΣτην σύγχρονη εποχή, η ιατρική και νοσηλευτική εκπαίδευση, σε πνεύμα εκσυγχρονισμού, αποδίδει μεγαλύτερη έμφαση και αξία σε θέματα ασφάλειας και ποιοτικής παροχής υπηρεσιών απ’ ότι παλαιότερα. Υπό το πρίσμα αυτό, αναζητήθηκαν νέοι τρόποι εκπαίδευσης των φοιτητών πέραν της εκπαίδευσης σε πραγματικά περιστατικά και έτσι το ενδιαφέρον στράφηκε σε ρεαλιστικές κούκλες- προσομοιωτές όπου μιμούνται την παθοφυσιολογία των ασθενών που θα συναντήσουν οι εκπαιδευόμενοι στην κλινική τους άσκηση. Αντικείμενο και σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης είναι η ανάδειξη του ρόλου και της χρησιμότητας ή μη των κουκλών - προσομοιωτών στην νοσηλευτική προπτυχιακή εκπαίδευση των φοιτητών. Αναζητήθηκαν άρθρα της τελευταίας δεκαετίας στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων pubmed και Cochrane με λέξεις ευρετηρίου σε συνδυασμούς. Μέσα από την συγκεκριμένη ανασκόπηση, αναδείχθηκαν 566 άρθρα η προσεκτική ανασκόπηση και διαλογή των οποίων οδήγησε τελικά σε 10 απόλυτα σχετικές μελέτες με την νοσηλευτική εκπαίδευση που βασίζεται σε κλινική προσομοίωση, που εκπλήρωσαν τα προσυμφωνημένα κριτήρια ένταξης. Στην επιλογή αυτή οδήγησαν τα ειδικά κριτήρια τύπου μελέτης και χρονολογίας δημοσίευσης (2006-2019), κριτήρια σχετικότητας με τους όρους αναζήτησης και μεθοδολογικής εγκυρότητας. Η ποιοτική αξιολόγηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων των παραπάνω μελετών που συμπεριελήφθησαν, αποδεικνύει σαφείς συσχετισμούς ικανοποίησης των φοιτητών από την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω προσομοίωσης και βελτίωσης του επιπέδου γνώσεων, του επιπέδου ικανότητας/ετοιμότητας των φοιτητών μετά τις στοχευμένες παρεμβάσεις προσομοίωσης. Ωστόσο, κρίνεται απαραίτητη η διεξαγωγή ποσοτικών συστηματικών ανασκοπήσεων επί του θέματος και μετα-ανάλυσης με σκοπό να εξετασθεί σε βάθος η εγκυρότητα των χρησιμοποιούμενων μεθοδολογικών εργαλείων και να επικυρωθεί η συνάφεια μεταξύ των εξαγόμενων αποτελεσμάτων.el
heal.abstractIn the modern age, medical and nursing education, in the context of modernization, places greater emphasis and value on safety and quality of service than ever before. Therefore, new ways of educating students beyond education in real-world situations were researched, so the interest turned to realistic human patient simulators that mimic the pathophysiology of future patients. The subject and purpose of this review is to highlight the role and usefulness of human patient simulators in undergraduate students nursing education. In particular, a variety of Greek and international articles will be reviewed in order to record and refer to the relevant results and opinions that have been mentioned and formulated, in various research studies on the subject. A total of 10 clinical education-based nursing education studies that met the pre-agreed inclusion criteria were identified. The qualitative evaluation of the research results of the above studies included clear correlations of student satisfaction with the educational process through simulation and improvement of students' knowledge / competence / training level after targeted intervention simulations. However, it is necessary to carry out quantitative systematic analyzes on the subject and meta-analysis in order to examine the basis of the reliability of the methodological tools used and to validate the relevance of the results obtained.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
heal.titleΗ σύγχρονη νοσηλευτική εκπαίδευση με βάση την κλινική προσομοίωση – συστηματική ανασκόπηση.el
heal.titleModern nursing education based on clinical simulation.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordνοσηλευτική εκπαίδευση, προσομοίωσηel
heal.keywordnursing education, simulationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΖωγραφάκης-Σφακιανάκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameZografakis-Sfakianakis, Michailen
heal.advisorID.emailmzografakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States