Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of electronic marketing on the behavior of Greek tourists.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣεβαστάτου, Μαρία Άρτεμιςel
dc.creatorSevastatou, Maria Artemisen
dc.date.accessioned2021-04-12T11:38:00Z
dc.date.available2021-04-12T11:38:00Z
dc.date.issued2021-04-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9860
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας covid 19, η χρήση του διαδικτύου έχει γιγαντωθεί σε κάποιες περιπτώσεις είναι μονόδρομος εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι τα στοιχεία για τις πωλήσεις τουριστικών προϊόντων μέσω διαδικτύου που παραθέτουμε αφορούν τα έτη 2019 και πίσω γιατί το 2020 ήταν μία χρονιά πολύ ιδιαίτερη για τον παγκόσμιο τουρισμό. Γενικά διαπιστώνουμε ότι η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ μέσα από τα social media, το e-word of mouth και το mobile marketing διευκόλυνε την επαφή του πελάτη – τουρίστα με τον παραγωγό του τουριστικού προϊόντος. Το τουριστικό μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο επίδρασε σημαντικά στην αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα τουρίστα ο οποίος αγοράζει τουριστικές υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη αναφορές και σχόλια από ηλεκτρονικές πλατφόρμες και από αναρτήσεις αναμορφωτών κοινής γνώμης στο διαδίκτυο.el
dc.description.abstractThis paper deals with the impact that e-marketing and internet services have on the buying behavior of Greek tourists. The period we are going through especially and due to the covid 19 pandemic, the use of the internet has become gigantic in some cases it is the only way. We have to emphasize that the data we have available in general refer to the years 2019 and back because 2020 was a year very special (different) year for world tourism. In general, we find that the use of electronic marketing through social media, e-word of mouth and mobile marketing facilitates the customer-tourist contact with the producer of the tourism product. Tourism marketing through the internet has had a significant impact on the buying behavior of the Greek tourist who buys tourism services taking into account reports and comments from electronic platforms and posts of influencers on the internet.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.el
dc.titleThe effect of electronic marketing on the behavior of Greek tourists.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣεβαστάτου, Μαρία Άρτεμιςel
heal.creatorNameSevastatou, Maria Artemisen
heal.publicationDate2021-04-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9860
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας covid 19, η χρήση του διαδικτύου έχει γιγαντωθεί σε κάποιες περιπτώσεις είναι μονόδρομος εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι τα στοιχεία για τις πωλήσεις τουριστικών προϊόντων μέσω διαδικτύου που παραθέτουμε αφορούν τα έτη 2019 και πίσω γιατί το 2020 ήταν μία χρονιά πολύ ιδιαίτερη για τον παγκόσμιο τουρισμό. Γενικά διαπιστώνουμε ότι η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ μέσα από τα social media, το e-word of mouth και το mobile marketing διευκόλυνε την επαφή του πελάτη – τουρίστα με τον παραγωγό του τουριστικού προϊόντος. Το τουριστικό μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο επίδρασε σημαντικά στην αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα τουρίστα ο οποίος αγοράζει τουριστικές υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη αναφορές και σχόλια από ηλεκτρονικές πλατφόρμες και από αναρτήσεις αναμορφωτών κοινής γνώμης στο διαδίκτυο.el
heal.abstractThis paper deals with the impact that e-marketing and internet services have on the buying behavior of Greek tourists. The period we are going through especially and due to the covid 19 pandemic, the use of the internet has become gigantic in some cases it is the only way. We have to emphasize that the data we have available in general refer to the years 2019 and back because 2020 was a year very special (different) year for world tourism. In general, we find that the use of electronic marketing through social media, e-word of mouth and mobile marketing facilitates the customer-tourist contact with the producer of the tourism product. Tourism marketing through the internet has had a significant impact on the buying behavior of the Greek tourist who buys tourism services taking into account reports and comments from electronic platforms and posts of influencers on the internet.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.el
heal.titleThe effect of electronic marketing on the behavior of Greek tourists.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, ηλεκτρονικός τουρισμός, τουρίστας, μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keyworde-marketing, consumer behavior, e- tourism, tourist, social mediaen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@csd.uoc.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States