Show simple item record

Organization and administration of tourism businesses (Case study Le Chalet hotel).

Dublin Core metadata

dc.creatorΜαυρίδου, Αναστασίαel
dc.creatorMavridou, Anastasiaen
dc.date.accessioned2021-09-02T08:25:28Z
dc.date.available2021-09-02T08:25:28Z
dc.date.issued2021-09-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9997
dc.description.abstractΣε κάθε επιχείρηση είναι απαραίτητο να υπάρχει οργάνωση και καλή διοίκηση προκειμένου αυτή να κατορθώσει να επιβιώσει και να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκύπτουν. Κάθε μέρα στον επαγγελματικό στίβο αποτελεί μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση και το κυριότερο για κάθε επιχειρηματία ξεχωριστά. Ένας από τους δυσκολότερους επιχειρηματικούς κλάδους είναι ο τουρισμός καθώς προσφέρονται ως επί το πλείστον υπηρεσίες από την πλευρά των επιχειρήσεων. Για κάθε επιχείρηση έχει μεγάλη σημασία το αγαθό που προσφέρει και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο έχει την δυνατότητα να το προσφέρει. Ο ίδιος ο τουρισμός για την Ελλάδα είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα, πάνω στο οποίο έχει την δυνατότητα να στηρίξει ένα σημαντικό μέρος της οικονομικής της κατάστασης. Όμως ο τουρισμός δεν είναι κάτι άψυχο, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Είναι κάτι με το οποίο έχουν ασχοληθεί διάφοροι μελετητές και γι’ αυτό έχουν δημιουργηθεί εξίσου διάφοροι ορισμοί, αλλά το κυριότερο έχουν δημιουργηθεί διάφορες μορφές τουρισμού. Η ύπαρξη τόσων μορφών τουρισμού προσφέρει την δυνατότητα σε επιχειρηματίες ν’ ασχοληθούν με τον συγκεκριμένο κλάδο και να δημιουργηθούν διαφόρων ειδών επιχειρήσεις. Από αυτές τις επιχειρήσεις το σημαντικότερο κομμάτι είναι το προσωπικό τους, το οποίο πρέπει απαραιτήτως να εκπαιδεύεται, προκειμένου να γνωρίζει πώς θα προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης. Κάθε φορά όμως για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί ακόμη κι αυτό το ζήτημα, της εκπαίδευσης του προσωπικού, είναι απαραίτητο για την επιχείρηση να έχει οργανωθεί σωστά. Πρόκειται όμως για κάτι που την ίδια στιγμή ενώ προσφέρει σημαντικά οφέλη δεν υφίσταται παντού. Ο λόγος γι’ αυτό είναι το σημαντικό γεγονός πως υπάρχουν διάφορες μορφές οργάνωσης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Σ’ αυτού του είδους τις επιχειρήσεις υπάρχουν και διάφορα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως είναι το τουριστικό μάρκετινγκ του οποίου η συμβολή, η χρησιμότητα και τα χαρακτηριστικά είναι συγκεκριμένα και με βαρύνουσα σημασία. Κάθε φορά όμως που μια κρίση εμφανίζεται ο τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που επίσης επηρεάζεται και έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάζουν οι ισορροπίες του κλάδου. Τα τελευταία χρόνια ειδικά, από το 2008 κι έπειτα, η κατάσταση της εγχώριας οικονομίας έχει αλλάξει ριζικά κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χρειάζεται ν’ αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούσαν οι τουριστικές επιχειρήσεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ν’ αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο αυτές ήταν οργανωμένες και διοικούνταν. Προκειμένου να μπορέσει να εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο οργανώνεται και διοικείται μια τουριστική επιχείρηση, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η τουριστική επιχείρηση Le Chalet.  el
dc.description.abstractEvery business is necessary to have organization and good management in order for it to be able to survive and overcome the difficulties that arise. Every day in the professional arena is a challenge for every business and most importantly for every entrepreneur individually. One of the most difficult business sectors is tourism as it offers mostly services. For every business, the product it offers is very important and especially the way in which it has the ability to offer it. Tourism itself for Greece is an important advantage, as it has the ability to support a significant part of its economic situation. But tourism is not something inanimate, but the exact opposite. It is something that various scholars have dealt with and that is why equally different definitions have been created, but most importantly different forms of tourism have been created. The existence of so many forms of tourism offers the opportunity for entrepreneurs to engage in this sector and to create different types of businesses. The most important part of these companies is their staff, which must be trained in order to know how to offer the best services to their customers. However, in order to accomplice proper staff training, it is necessary for the company to be properly organized. But it is something that at the same time while offering significant benefits does not exist everywhere. The reason is the important fact that there are various forms of organization that can be used by tourism businesses. In this type of business there are various tools that can be used, such as tourism marketing whose contribution, utility and features are specific and important. However, whenever a crisis occurs, tourism is one of the sectors that is also affected and has the effect of changing the balance of the industry. In recent years in particular, from 2008 onwards, the state of the domestic economy has changed radically and it leaded to radical change in the way tourism businesses operate. As a result, the way they were organized and managed changed. In order to be able to examine the way in which a tourism business is organized and managed, in the context of the present work, the tourism business Le Chalet is examined as a case study.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟργάνωση και διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων (Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείο Le Chalet).el
dc.titleOrganization and administration of tourism businesses (Case study Le Chalet hotel).en

healMeta

heal.creatorNameΜαυρίδου, Αναστασίαel
heal.creatorNameMavridou, Anastasiaen
heal.publicationDate2021-09-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9997
heal.abstractΣε κάθε επιχείρηση είναι απαραίτητο να υπάρχει οργάνωση και καλή διοίκηση προκειμένου αυτή να κατορθώσει να επιβιώσει και να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκύπτουν. Κάθε μέρα στον επαγγελματικό στίβο αποτελεί μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση και το κυριότερο για κάθε επιχειρηματία ξεχωριστά. Ένας από τους δυσκολότερους επιχειρηματικούς κλάδους είναι ο τουρισμός καθώς προσφέρονται ως επί το πλείστον υπηρεσίες από την πλευρά των επιχειρήσεων. Για κάθε επιχείρηση έχει μεγάλη σημασία το αγαθό που προσφέρει και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο έχει την δυνατότητα να το προσφέρει. Ο ίδιος ο τουρισμός για την Ελλάδα είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα, πάνω στο οποίο έχει την δυνατότητα να στηρίξει ένα σημαντικό μέρος της οικονομικής της κατάστασης. Όμως ο τουρισμός δεν είναι κάτι άψυχο, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Είναι κάτι με το οποίο έχουν ασχοληθεί διάφοροι μελετητές και γι’ αυτό έχουν δημιουργηθεί εξίσου διάφοροι ορισμοί, αλλά το κυριότερο έχουν δημιουργηθεί διάφορες μορφές τουρισμού. Η ύπαρξη τόσων μορφών τουρισμού προσφέρει την δυνατότητα σε επιχειρηματίες ν’ ασχοληθούν με τον συγκεκριμένο κλάδο και να δημιουργηθούν διαφόρων ειδών επιχειρήσεις. Από αυτές τις επιχειρήσεις το σημαντικότερο κομμάτι είναι το προσωπικό τους, το οποίο πρέπει απαραιτήτως να εκπαιδεύεται, προκειμένου να γνωρίζει πώς θα προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης. Κάθε φορά όμως για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί ακόμη κι αυτό το ζήτημα, της εκπαίδευσης του προσωπικού, είναι απαραίτητο για την επιχείρηση να έχει οργανωθεί σωστά. Πρόκειται όμως για κάτι που την ίδια στιγμή ενώ προσφέρει σημαντικά οφέλη δεν υφίσταται παντού. Ο λόγος γι’ αυτό είναι το σημαντικό γεγονός πως υπάρχουν διάφορες μορφές οργάνωσης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Σ’ αυτού του είδους τις επιχειρήσεις υπάρχουν και διάφορα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως είναι το τουριστικό μάρκετινγκ του οποίου η συμβολή, η χρησιμότητα και τα χαρακτηριστικά είναι συγκεκριμένα και με βαρύνουσα σημασία. Κάθε φορά όμως που μια κρίση εμφανίζεται ο τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που επίσης επηρεάζεται και έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάζουν οι ισορροπίες του κλάδου. Τα τελευταία χρόνια ειδικά, από το 2008 κι έπειτα, η κατάσταση της εγχώριας οικονομίας έχει αλλάξει ριζικά κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χρειάζεται ν’ αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούσαν οι τουριστικές επιχειρήσεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ν’ αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο αυτές ήταν οργανωμένες και διοικούνταν. Προκειμένου να μπορέσει να εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο οργανώνεται και διοικείται μια τουριστική επιχείρηση, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η τουριστική επιχείρηση Le Chalet.  el
heal.abstractEvery business is necessary to have organization and good management in order for it to be able to survive and overcome the difficulties that arise. Every day in the professional arena is a challenge for every business and most importantly for every entrepreneur individually. One of the most difficult business sectors is tourism as it offers mostly services. For every business, the product it offers is very important and especially the way in which it has the ability to offer it. Tourism itself for Greece is an important advantage, as it has the ability to support a significant part of its economic situation. But tourism is not something inanimate, but the exact opposite. It is something that various scholars have dealt with and that is why equally different definitions have been created, but most importantly different forms of tourism have been created. The existence of so many forms of tourism offers the opportunity for entrepreneurs to engage in this sector and to create different types of businesses. The most important part of these companies is their staff, which must be trained in order to know how to offer the best services to their customers. However, in order to accomplice proper staff training, it is necessary for the company to be properly organized. But it is something that at the same time while offering significant benefits does not exist everywhere. The reason is the important fact that there are various forms of organization that can be used by tourism businesses. In this type of business there are various tools that can be used, such as tourism marketing whose contribution, utility and features are specific and important. However, whenever a crisis occurs, tourism is one of the sectors that is also affected and has the effect of changing the balance of the industry. In recent years in particular, from 2008 onwards, the state of the domestic economy has changed radically and it leaded to radical change in the way tourism businesses operate. As a result, the way they were organized and managed changed. In order to be able to examine the way in which a tourism business is organized and managed, in the context of the present work, the tourism business Le Chalet is examined as a case study.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟργάνωση και διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων (Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείο Le Chalet).el
heal.titleOrganization and administration of tourism businesses (Case study Le Chalet hotel).en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστική επιχείρηση, μάνατζμεντel
heal.keywordtourism enterprise, managementen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States