Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "καταναλωτής"
Αποτελέσματα 61-61 από 61
-
Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-18Στο πλαίσιο της Πτυχιακής Εργασίας του τμήματος «Εμπορίας και διαφήμισης» του Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ με επιβλέπων καθηγητή τον Κ. Μαστορακη ανέλαβα να αναλύσω το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις ...