Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "διαδικτυακή διαφήμιση"
Αποτελέσματα 21-23 από 23
-
Συγκριτική ανάλυση για την επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-15Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε μία πραγματικότητα που το διαδίκτυο έχε διεισδύσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης ζωής σε τεράστιο βαθμό, ... -
Τα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20Το Viral Marketing είναι μια τεχνική που αποσκοπεί στην δημιουργία “θορύβου” γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθούμε ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών ... -
Το σύστημα και η διάδοση online δημοπρασιών διαφήμισης στο internet.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-09-2015Όπως ήταν φυσικό, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του διαδικτύου, επηρέασε άμεσα τόσο το εμπόριο όσο και την διαφήμιση. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι της διαφήμισης που δεν έχουν σχέση με το καινούργιο αυτό ...