Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Kopanakis, Ioannis"
Αποτελέσματα 1-14 από 14
-
Ανάλυση δεδομένων και άντληση γνώσης μέσω κοινωνικών δικτύων βάσει τοποθεσίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-13Τρέχουσες έρευνες υποστηρίζουν ότι η χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να αποτελέσει κυρίαρχο μέσο για την απόκτηση πολύτιμης γνώσης σχετικά με τους τουριστικούς προορισμούς μέσω της συλλογής δεδομένων από τα κοινωνικά ... -
H έννοια των ψηφιακών προϊόντων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ο ρόλος των digital product management ομάδων για την υποστήριξη-ανάπτυξή τους.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-20Ζούμε στην εποχή όπου η κυριαρχία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας είναι κάτι περισσότερο από δεδομένη, καθώς έχει εισβάλλει σε όλες τις πτυχές της ζωής μας. Λογικό και εύλογο, λοιπόν, ήταν να επηρεάσει και τον ... -
Instagram marketing – Μεθοδολογία, καλές πρακτικές και η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Στην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία ... -
Ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπόριου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Ως ηλεκτρονικό εμπόριο ορίζεται το εμπόριο που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα βασίζεται δηλαδή στην ηλεκτρονική μετάδοση δεδομένων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έκφανση των λεγόμενων υπηρεσιών εξ αποστάσεως. ... -
Διεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26Στα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς ... -
Διερεύνηση συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού λογισμικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-04-2009Η εργασία αυτή αρχικά θα διερευνήσει τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού λογισμικού (Open Source Content Management Systems – CMS) και μέσω της εφαρμογής τους θα προχωρήσει σε σύγκρισή τους με σκοπό: • την ... -
Η εξέλιξη, χρησιμότητα και σχεδιασμός στρατηγικής των επιχειρήσεων γύρω από την τεχνική του Social Media Monitoring.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015Τα social media είναι σημαντικά μέσα για την επικοινωνία, δεσμεύοντας τα εκατομμύρια των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Για τις επιχειρήσεις ιδίως που έχουν online ύπαρξη και θέλουν να γνωρίζουν αυτό που συζητείται σε αυτά τα ... -
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές τους στον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2009Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Η απήχηση του νέου μέσου στον μέσο καταναλωτή – ... -
Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και συστήματα διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού λογισμικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-06-2009Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και των οφελών της, του ηλεκτρονικού εμπορίου και των τύπων του και των προτύπων του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Παρουσιάζεται επίσης η ... -
Ιογενές και διαδραστικό μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009Από την βιολογία γνωρίζουμε ότι οι ιοί εμπεριέχουν ένα στοιχειώδες γενετικό υλικό. Μπορούν να μεταδοθούν ανάλογα με το είδος του ιού με τον αέρα, την επαφή, το νερό, και πολλές άλλες μεθόδους ή ακόμα και με συνδυασμούς ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ψηφιακή ωριμότητα στην Ελλάδα. Προκλήσεις και ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-20Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να εμβαθύνει στις περίπλοκες σφαίρες του ψηφιακού μετασχηματισμού εντός των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην Ελλάδα, ερευνώντας το επίπεδο της ψηφιακής ωριμότητας και εστιάζοντας συγκεκριμένα ... -
Σύγχρονες μεθοδολογίες διαχείρισης και βελτιστοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο ανάπτυξης της επιχείρησης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-09-01Στόχος της πτυχιακής μας εργασίας είναι η ανάλυση των σύγχρονων μεθοδολογιών διαχείρισης και βελτιστοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού, ως εργαλείο ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Θα παρουσιάσουμε εργαλεία και πρακτικές που ... -
Σχεδίαση αρχιτεκτονικής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2009Στο 1ο κεφάλαιο, θα κάνουμε μια εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα εξηγήσουμε τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο Η.Ε. Θα καταγράψουμε τα είδη στα οποία διαχωρίζεται το Η.Ε και θα αναφερθούμε γιατί ολοένα και περισσότερες ... -
Σχεδιασμός και κατασκευή δυναμικού διαδικτυακού τόπου με σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για on-line κρατήσεις/ενοικιάσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2010Σκοπός τις εργασίας είναι η ερευνά ανάμεσα στα cms (content management system) και την επιλογή του καλύτερου για την σχεδίαση και ανάπτυξη ιστότοπου ξενοδοχειακής μονάδας, που θα πληροί όλες τις λειτουργιές τις οποίες έχουν ...