Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Trixas, Nikolaos"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η τοπική κουζίνα ως στοιχείο του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012Η τοπική κουζίνα αποτελεί στοιχείο της ιδιαίτερης ταυτότητας και κουλτούρας μιας κοινωνίας, και για το λόγο αυτό χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο στη διαφοροποίηση και προώθηση των τουριστικών προορισμών. Καθώς όλο ...