Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Τσιρόπουλος, Αριστείδης"
-
Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ και η επίδρασή του στην εφαρμογή του e-marketing από αθλητικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Τσιρόπουλος, Αριστείδης
Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2009Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της διοίκησης, με την οποία εντοπίζονται, προβλέπονται και ικανοποιούνται οι ανάγκες του καταναλωτή με κάποιο κέρδος για την επιχείρηση. H χρήση του διαδικτύου και των νέων ηλεκτρονικών μέσων ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες