Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Gergeraki, Zoi"
-
ATL και BTL marketing και η έρευνα αποδοτικότητάς τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Γεργεράκη, Ζωή; Κολιαβασίλη, Μαρία
Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-09Η διαφήμιση θεωρείτε ως μια έμμεση μορφή πειθούς, η οποία στρέφει το ενδιαφέρον και την προσοχή του καταναλωτή, εστιάζοντας στην παροχή πληροφοριών ή στις συναισθηματικές εκκλήσεις προς αυτόν όσον αφορά τα χαρακτηριστικά ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες