Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Mylonas, Pavlos"
-
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Κουφάκη, Ιωάννα; Μυλωνάς, Παύλος
Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-06-2014Οι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Η έρευνα αυτή ... -
Προσδιοριστικοί παράγοντες ανάπτυξης επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς: Μυλωνάς, Παύλος
Επιβλέπων καθηγητής: Αρβανίτης, Σταύρος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-11-2013Το πλάνο της πτυχιακής έχει ως έξης: στο δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει μια συνοπτική αναφορά στις απόψεις των μεγαλύτερων ερευνητών για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσω μερικά από τα βασικά ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες