Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Stasinopoulos, Dimitrios"
-
Βαθμός ικανοποίησης πελατών σε ότι αφορά pre-sales και after-sales εξυπηρέτηση. Σύγκριση βαθμού ικανοποίησης πριν και μετά την αγορά. Η περίπτωση της " Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ " (HONDA).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Στασινόπουλος, Δημήτριος
Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2009Μια από τις πιο διαδεδομένες φιλοδοξίες των επιχειρήσεων είναι να κρατήσουν τον πελάτη τους ικανοποιημένο. Οι λέξεις «ικανοποίηση του πελάτη» μπορούν να βρεθούν σε κείμενα που περιγράφουν τις αξίες και τους στόχους πάρα ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες