Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "κινητό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Μελέτη ενοποίησης τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και IMS για την αξιοποίηση δεδομένων και τη χάραξη πρωτότυπων στρατηγικών μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2013Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη και την ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ που προκύπτουν μέσα από την ενοποίηση του IMS και των τεχνολογιών που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Για αυτό το σκοπό ...