Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ξενοδοχειακό μάρκετιγκ"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Δημόσιες σχέσεις στο τουρισμό και ειδικότερα στις ξενοδοχειακές μονάδες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-05-2008Η πρώτη επίσημη και επώνυμη εφαρμογή των Δ.Σ. στη χώρα μας έγινε το 1951, όταν ο Ε.Ο.Τ. προκήρυξε διαγωνισμό για την ανάθεση ενός εξαμηνιαίου προγράμματος διαφημίσεων και Δ.Σ. Πέρασαν 55 χρόνια από την εισαγωγή του θεσμού ... -
Ξενοδοχειακά spa στο νομό Ηλείας και στο νησί της Ρόδου: βασικές λειτουργίες (μία προσέγγιση management & marketing).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-07-2013Το ενδιαφέρον του άρθρου εστιάζεται στην ανάλυση των κύριων στοιχείων και χαρακτηριστικών των υπηρεσιών ευεξίας και θαλασσοθεραπείας που παρέχονται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην περιφέρεια του Νομού Ηλείας κ στο ... -
Ξενοδοχειακό marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-18Η οικονομία της Ελλάδας βασίζεται κυρίως στον τουρισμό. Αυτό συμβαίνει λόγω της προτίμησης που δείχνουν οι τουρίστες προς αυτήν. Για να μπορέσει λοιπόν να καλυφθεί αυτή η ζήτηση υπάρχουν οι διάφορες μορφές καταλυμάτων με ... -
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές - Περίπτωση Καρπάθου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές και ειδικότερα στο νησί της Καρπάθου είναι μία έννοια που για κάποιους αποτελεί καθημερινό κανόνα στην παροχή τουριστικών αγαθών και υπηρεσιών, ενώ αντίθετα για άλλους ... -
Ξενοδοχειακό μίγμα μάρκετινγκ και social media.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-02-2015Στόχος του παρόντος πονήματος είναι, μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης, η μελέτη της εφαρμογής του στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ που εκπονούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μέσα από την ανάλυση των δυνατών παραδοσιακών ... -
Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχειακών μονάδων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2013Το πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας ασχολείται με την εισαγωγή του αναγνώστη στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Αφού γίνει μια αναφορά στα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και το κατά πόσο αυτά επηρεάζουν τη φύση και τη λειτουργία ... -
Το μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2011Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις ...