• Ανάπτυξη 3D παιχνιδιού με javascript και κύρια εργαλεία το unity και το blender.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σταμούλιας, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2012
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγραφούν οι διαδικασίες δημιουργίας ενός σύγχρονου παιχνιδιού, από τα πρώτα στάδια της σχεδίασης των μοντέλων και του περιβάλλοντος, μέχρι τον προγραμματισμό και την δημιουργία του ...
  • Δημιουργία 3D χαρακτήρα στο Blender και απόδοση κίνησης στην παιχνιδομηχανή Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κοκκώνη, Θεοφανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-08
    Τα 3D γραφικά αναφέρονται στη χρήση μιας τριών διαστάσεων αναπαράστασης γεωμετρικών δεδομένων, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή για τη χρήση υπολογισμών και την απεικόνιση σε 2D εικόνες. Τα αντικείμενα των 3D γραφικών ...
  • Παιχνίδι τύπου Survival σε Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματαλλιωτάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17
    Το ακόλουθο έγγραφο περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου «survival». Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν τρισδιάστατα μοντέλα ανθρωπόμορφων χαρακτήρων τόσο για την ομάδα των ...