Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "viral μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την «οργανική» διάδοση (Virality) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-13Σε μια εποχή ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, υπάρχουν όλο και περισσότερο διαφημίσεις ή προωθήσεις που μπορούν να γίνουν viral και ως εκ τούτου είναι σημαντικό οι διαφημιστές να κατανοήσουν ποιες είναι οι καμπάνιες ...