Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "viral marketing"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Viral marketing και ελληνική αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-2010Το viral marketing αποτελεί τη νέα μόδα στο χώρο του μάρκετινγκ την δεκαετία αυτή. Πρόκειται για μια μέθοδος που στην ουσία δεν είναι καινούρια αλλά ισχυροποίησε τη εμφάνιση της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και ... -
Web 2.0 κοινωνική πλατφόρμα και ανάπτυξη του ιογενούς μάρκετινγ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία καλούμαστε να βελτιώσουμε τις εγγενείς ρουτίνες μιας κοινωνικής πλατφόρμας, με στόχο την βελτίωση του γραφικού περιβάλλοντος χρήστη και απώτερο στόχο την αξιοποίηση της έννοιας του viral ... -
Ιογενές και διαδραστικό μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009Από την βιολογία γνωρίζουμε ότι οι ιοί εμπεριέχουν ένα στοιχειώδες γενετικό υλικό. Μπορούν να μεταδοθούν ανάλογα με το είδος του ιού με τον αέρα, την επαφή, το νερό, και πολλές άλλες μεθόδους ή ακόμα και με συνδυασμούς ... -
Μελέτη 3-Δ διαφημίσεων στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ήταν η διερεύνηση των τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης και η εφαρμογή τους στο διαδίκτυο. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο φέρνει άμεσα αποτελέσματα αν έχουμε τις γνώσεις ή τους συνεργάτες για ... -
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την «οργανική» διάδοση (Virality) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-13Σε μια εποχή ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, υπάρχουν όλο και περισσότερο διαφημίσεις ή προωθήσεις που μπορούν να γίνουν viral και ως εκ τούτου είναι σημαντικό οι διαφημιστές να κατανοήσουν ποιες είναι οι καμπάνιες ... -
Σύγχρονοι μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Το διαδίκτυο μαζί με τις διαφημιστικές εταιρείες έχουν εισβάλλει στην ζωή μας. Αν και θεωρείται πως το διαδίκτυο είναι καινούργιο, στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει γύρω στα σαράντα χρόνια πριν. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ... -
Τα παιχνίδια εναλλακτικής πραγματικότητας (ARG’s). Η χρήση των ARG's ως εργαλείο του viral marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-05-2011Το ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing) πρόκειται για μια νέα τάση προώθησης προϊόντων η οποία ανθεί τα τελευταία χρόνια. Είναι μια σχετικά νέα μορφή προώθησης η οποία, όμως, έχει βασιστεί σε μια από τις θεμελιώδεις αρχές ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) και ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing). Μελέτες περίπτωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-18Η ανάπτυξη και η εκτέλεση στρατηγικής μάρκετινγκ είναι κεντρικής σημασίας για όλων των ειδών τις επιχειρήσεις. Όλοι προσπαθούν να βρουν τρόπους τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ...