Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Perakakis, Emmanouil"
Αποτελέσματα 21-40 από 41
-
Η ψυχολογία του χρώματος και η εφαρμογή της στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-12-13Η παρακάτω πτυχιακή ξεκινάει κάνοντας μια αναφορά στο μάρκετινγκ και στο χρώμα, για την προέλευση της ονομασίας τους, καθώς επίσης και την εξέλιξη και τη σημασία του χρώματος στον ψυχολογικό τομέα από τα παλιότερα χρόνια ... -
Μελέτη στατιστικών ιστοχώρου με συστήματα όπως το Google Analytics. Ανάλυση και συμπεράσματα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-07-11Το θέμα της πτυχιακής μας εργασίας ασχολείται με τα συστήματα όπου μελετούν και αναλύουν στατιστικά στοιχεία. Λόγω της αύξησης των χρηστών στο διαδίκτυο, αλλά παράλληλα και των πληροφοριών που υφίστανται σε αυτό, δημιουργήθηκε ... -
Μελέτη σύγκρισης των κυριοτέρων εκπροσώπων συστημάτων διαχείρησης περιεχομένων για ιστοτόπους (Content management systems-cms). Dotnetnuke, drupal (ανοιχτού κώδικα) και Dynamicweb (κλειστού κώδικα).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-06-2009Τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (content Management Systems - CMS) χρησιμοποιούνται πλέον σε όλους τους σύγχρονους ιστοτόπους και προσφέρουν πάρα πολλές δυνατότητες στην διαχείρησή τους. Η ύπαρξη πολλών διαφορετικών ... -
Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-05-2012Το διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα ... -
Οι αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στη σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16Σκοπός: Διερευνώνται οι αλλαγές στην συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στην σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση με βάση τις αντιλήψεις του ίδιου του καταναλωτικού κοινού. Μεθοδολογία: Γίνεται ανάλυση και ... -
Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-05-2013Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την ... -
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την «οργανική» διάδοση (Virality) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-13Σε μια εποχή ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, υπάρχουν όλο και περισσότερο διαφημίσεις ή προωθήσεις που μπορούν να γίνουν viral και ως εκ τούτου είναι σημαντικό οι διαφημιστές να κατανοήσουν ποιες είναι οι καμπάνιες ... -
Οι προοπτικές του σχεδιασμού ανταποκρινόμενων ιστοχώρων (Responsive Web Design) σε έξυπνες τηλεοράσεις (Smart TVs).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11Στη σύγχρονη εποχή, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί με ραγδαία ταχύτητα, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα χρήσης του Ίντερνετ όχι αποκλειστικά από τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές (Η/Υ) αλλά και από συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, ... -
Οι σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων και η συμβολή τους στη μετεξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Στην παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο ΄΄Οι σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων και η συμβολή τους στη μετεξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας΄΄ εξετάζονται οι πιο βασικές και ευρέως γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικών ... -
Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ... -
Πολυμεσικό περιεχόμενο στο διαδύκτιο: μετατροπή/ μεταφόρτωση/ διαμοιρασμός περιεχομένου, ειδικευμένοι διαδικτυακοί τόποι και διαφήμιστικές δυνατότητες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2011Οι τόποι κοινωνικής δικτύωσης (social network) έχουν προσελκύσει διεθνώς εκατομμύρια χρήστες τα τελευταία χρόνια, οι οποίοι επισκέπτονται αυτές τις τοποθεσίες σε καθημερινή βάση. Τα social networks συνήθως συνδυάζουν τις ... -
Στρατηγική διεθνούς e-marketing για μικρές επιχειρήσεις: εργαλεία, ευκαιρίες και εμπόδια.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-16Το διαδίκτυο δεν γνωρίζει σύνορα. Από την Ευρώπη ως τη Λατινική Αμερική και από την Κίνα ως τη Νότια Αφρική, γνωρίζει παντού μεγάλη δημοτικότητα. Με την έλευση της παγκοσμιοποίησης, μια διεθνή στρατηγική e-marketing που ... -
Στρατηγική ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η περίπτωση του e-Marketing Conference for Business 2013.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015Η θέμα της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στην ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ και τα πως οι νέες τεχνολογίες εφαρμόζονται ώστε να προκύψει διαφήμιση, προώθηση και δημιουργία brand. Στη μελέτη περίπτωσης θα αναλυθεί το ... -
Σχεδιασμός και κατασκευή δυναμικών διαδικτυακών τόπων με σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για on-line κρατήσεις / ενοικιάσεις και πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-11-2011Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, γεγονός που κυρίων οφείλεται στη διαρκώς αυξανόμενη παροχή υπηρεσιών στον παγκόσμιο ιστό. Ειδικότερα, η μεγάλη αύξηση ... -
Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) και τα οφέληπου μπορεί να αποκομίσει από την χρήση τους μια Μικρό-Μεσαία Επιχείρηση. Δημιουργία μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας για μια ΜΜΕ μέσω του Google ΑdWords.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-06-2013Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) άλλαξαν εντελώς τον τρόπο λειτουργίας των διαφημιστικών καταχωρήσεων στον παγκόσμιο ιστό. Τα συστήματα αυτά έδωσαν την δυνατότητα σε διαφημιζόμενους με περιορισμένες ... -
Τα νέα κανάλια προβολής brand και οι νέες μορφές διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: tik-tok, messenger, igtv κ.α
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-10Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τα νέα κανάλια που έχουν δημιουργηθεί για την ανάπτυξη των επωνυμιών. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της ιστορίας των καναλιών προβολής, στη συνέχεια ... -
Τα οπτικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας και η σημασία τους στην βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη/επισκέπτη (User Experience).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012Ο οπτικός σχεδιασμός (visual design) είναι γνωστός στην τυπογραφία από το 18ο αιώνα. Με το πέρασμα των χρόνων, εξελίχθηκε και σήμερα έφτασε στον οπτικό σχεδιασμό ιστότοπων. Σκοπός του είναι η προσέλκυση του χρήστη μέσω των ... -
Τα παιχνίδια εναλλακτικής πραγματικότητας (ARG’s). Η χρήση των ARG's ως εργαλείο του viral marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-05-2011Το ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing) πρόκειται για μια νέα τάση προώθησης προϊόντων η οποία ανθεί τα τελευταία χρόνια. Είναι μια σχετικά νέα μορφή προώθησης η οποία, όμως, έχει βασιστεί σε μια από τις θεμελιώδεις αρχές ... -
Το digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Στην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους ... -
Το E-mail Marketing και οι δυνατότητες που παρέχει για την προώθηση ενός διαδικτυακού τόπου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-05Ένα βασικό εργαλείο του e-marketing είναι το e-mail marketing, δηλαδή η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία συνήθως ονομάζονται newsletters. Το e-mail marketing είναι η μεταφορά στο Διαδίκτυο ...