• Το σύστημα και η διάδοση online δημοπρασιών διαφήμισης στο internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μάρα, Ελένη; Σφακιανάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-09-2015
    Όπως ήταν φυσικό, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του διαδικτύου, επηρέασε άμεσα τόσο το εμπόριο όσο και την διαφήμιση. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι της διαφήμισης που δεν έχουν σχέση με το καινούργιο αυτό ...
  • Τρόποι προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντίδου, Μαρία; Κοντού, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19
    Η εργασία έχει ως στόχο να προβάλλει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στα ...