• Νέες τεχνολογίες πληροφορικής και διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαγγανά, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και το πώς αυτές επηρέασαν τον τομέα της διαφήμισης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην διαφήμιση, στα είδη και στον τρόπο ...
  • Νέες τεχνολογίες στις τραπεζικές εργασίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρινάκη, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-02
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της ηλεκτρονικής τραπεζικής και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο έγινε αναφορά στην έννοια της διαδικτυακής τράπεζας κάνοντας ιστορική ...
  • Ο βαθμός επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπαλίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει το βαθμό επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό και κατά πόσο αυτές μπορούν να τον προωθήσουν πηγαίνοντάς τον όχι μόνο μπροστά, αλλά και ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαραγκουδάκη, Βαλεντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Δημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει ...
  • Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο τραπεζικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουλούρης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-07
    Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει, αφού οριοθετήσει το σύγχρονο υπόδειγμα λειτουργίας των Τραπεζών, να παρουσιάσει την ποικιλία των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, με την οποία έρχεται σε επαφή το πελατειακό κοινό της ...
  • Οι νέες τεχνολογίες στα έξυπνα ξενοδοχεία.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών
    Συγγραφείς: Φασούλη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαραβελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-29
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, έχει σκοπό την γνωριμία με ενα ΄΄έξυπνο ξενοδοχείο΄΄. Αρχικά εξηγείται ο όρος του έξυπνου ξενοδοχείου και σε τί μπορεί να φανεί χρήσιμο στον άνθρωπο, σήμερα. Ποιές ανάγκες εξυπηρετεί και ...
  • Πληροφοριακό σύστημα για μελέτη του εθισμού στις νέες τεχνολογίες από τους εφήβους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μιχαήλ, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-04-2015
    Στις μέρες μας το διαδίκτυο αποτελεί ένα τεράστιο εργαλείο ενημέρωσης, ψυχαγωγίας αλλά και ένα σύγχρονο μέσο επικοινωνίας. Στην πτυχιακή εργασία αυτή θα εξετάσουμε μέσω μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε εφήβους την σχέση ...
  • Ποιότητα ζωής και χρήση νέων τεχνολογιών από ηλικιωμένα άτομα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Ευαγγέλου, Σαλώμη; Παναγιωτίδης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ανδρεάτου, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-11
    Σκοπός της μελέτης μας είναι να διερευνήσουμε πώς η γνώση των νέων τεχνολογιών επηρεάζει διαστάσεις της ποιότητας ζωής στα ηλικιωμένα άτομα. Επίσης, σαν επιμέρους στόχος τέθηκε να ερευνήσουμε σε ποιο βαθμό χρησιμοποιούν ...
  • Τουρισμός και internet: πως η ανάπτυξη του διαδικτύου επηρέασε την τουριστική αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αργυρού, Κωνσταντίνα; Παπαδάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2014
    Οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Έτσι το φαινόμενο του τουρισμού σχετίζεται άμεσα με ...
  • Τριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευση. Υφιστάμενη κατάσταση, τάσεις, προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χατζηβασιλειάδου, Ειρήνη Παρθένα
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-08-2013
    Με την παρούσα Πτυχιακή Εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί το σύστημα τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ελλάδα. Αρχικά, μελετήθηκε η πορεία της Τουριστικής Εκπαίδευσης, όπως αυτή έχει εξελιχθεί τα τελευταία ...