Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "small and medium sized enterprise"
Αποτελέσματα 21-40 από 56
-
Η υιοθέτηση και η χρήση του ηλεκτρονικού επιχειρείν από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-09Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει τον υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά ... -
Η υιοθέτηση του cloud computing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-07-2014Στην εργασία αυτήν διερευνάται η σχέση του cloud computing με τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Το cloud computing, πέρα από κάποια σημαντικά μειονεκτήματα, παρουσιάζει ιδιαίτερα ... -
Η χρήση καινοτόμων εργαλείων στρατηγικής διοίκησης στις τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-18Στα σημερινά πολύ ταραχώδη επιχειρηματικά περιβάλλοντα με τον υψηλό βαθμό αβεβαιότητας, επιβίωσης και ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) που βασίζονται στην τεχνολογία έχει γίνει αναπόφευκτη πρόκληση για τους ... -
Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ... -
Η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-04-2015Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.) παίζουν σημαντικό ρόλο στην οικονομία μιας χώρας καθότι αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων ( 98% περίπου για την Ελλάδα) και δημιουργούν τις περισσότερες θέσεις εργασίας. ... -
Ηγεσία (leadership) και ΜΜΕ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-12-2008Στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, κάθε επιχείρηση είναι περισσότερο ευάλωτη σε κινδύνους από ποτέ άλλοτε. Για την ελαχιστοποίηση λοιπόν των κινδύνων και την «εκμετάλλευση» των ευκαιριών που απορρέουν από το εξωτερικό ... -
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον τουρισμό: μορφές και είδη καινοτόμου επιχειρηματικότητας σε όλο το εύρος του τουριστικού κυκλώματος.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-03Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του πτυχιακού προγράμματος σπουδών του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και πραγματεύεται την παρουσίαση και ανάλυση ενός θέματος που έχει απασχολήσει αρκετούς επιστήμονες τις ... -
Καινοτομία, συνεργασίες επιχειρήσεων και εξαγωγές σε οικονομική κρίση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-22Σκοπός – Αυτή η εργασία εστιάζει στο ρόλο των συνεργασιών και των εξαγωγών ως προσδιοριστικών παραγόντων της καινοτομικότητας των Ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σε περίοδο οικονομικής κρίσης, συμβάλλοντας στην υπάρχουσα ... -
Κεφαλαιακή διάρθρωση μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-22Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εμπειρική διερεύνηση των κυριότερων προσδιοριστικών παραγόντων της κεφαλαιακής διάρθρωσης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα αλλά ταυτόχρονα έγινε προσπάθεια προσδιορισμού ... -
Κριτική εξέταση παραγόντων που επηρεάζουν στην έξοδο ζημιογόνων επιχειρήσεων από την αγορά. Ποιοί παράγοντες επηρεάζουν την ταχύτητα εξόδου των επιχειρήσεων απο τις αγορές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2015Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση παραγόντων που επηρεάζουν την έξοδο των ζημιογόνων επιχειρήσεων από την αγορά καθώς και ποίοι είναι οι παράγοντες εκείνοι που επηρεάζουν την ταχύτητα εξόδου των επιχειρήσεων ... -
Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2014Η αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη ... -
Μελέτη ψυκτικών φορτίων και εξοπλισμού παραγωγής ψύξης μικρομεσαίας επιχείρησης τυποποίησης κρέατος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-12-12Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τον τομέα της βιομηχανικής ψύξης των κρεάτων. Τα ελληνικά κρέατα έχουν πολύ καλή ποιότητα. Ωστόσο, κάτι τέτοιο απαιτεί σωστή διαχείριση και ... -
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις - σύγχρονα συστήματα διοίκησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-01-2011Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) θεωρούνται ότι αποτελούν κρίσιμη σημασία στις εθνικές οικονομίες για διάφορους λόγους. Αρχικά, λόγω της δυνατότητάς τους στη δημιουργία νέων θέσεων και επειδή αυτές οι εταιρίες είναι πιο ... -
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα και αναπτυξιακοί νόμοι.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-04-2011Η Πτυχιακή εργασία με τίτλο Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, Πλεονεκτήματα, Μειονεκτήματα και Αναπτυξιακοί Νόμοι είχε σκοπό την συλλογή πληροφοριών για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ). Στην εργασία αυτή πρόκειται να βρείτε ... -
Μπορεί και με ποιούς τρόπους το ηλεκτρονικό εμπόριο (E- COMMERCE) να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για την επιβίωση των κρητικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο τομέα του λιανικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η αξιοποίηση των υπολογιστών από τις ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρονιά, έχει επιφέρει ουσιαστικές αλλαγές στην οργάνωση και τη λειτουργία τους. Έτσι, σήμερα, η χρήση των υπολογιστών, των δικτύων και του Internet ... -
Ο θεσμός της χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing): δομή, πρόσφατες εξελίξεις και προοπτικές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2011Στην εργασία αυτή αναλύεται ο θεσμός του leasing και η σπουδαιότητα του στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η διάρθρωση της εργασίας είναι η ακόλουθη. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια της χρηματοδοτικής ... -
Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2011Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών ... -
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της μεταφοράς τεχνολογίας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2012Ποτέ άλλοτε στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν ήταν τόσο μικρός ο χρόνος που μεσολαβεί ανάμεσα στην επιστημονική ανακάλυψη και στη μετατροπή της σε καινοτομία. Η παραγωγή νέα γνώσης με την έρευνα και η μετατροπή της σε ... -
Οι μορφές χρηματοδότησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-08-2012Η παρούσα εργασία αποτελεί μια αναφορά και έρευνα για τη χρηματοδότηση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα θα αναφερθώ μέσα από τη μελέτη βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας ... -
Οι οικονομικές επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης (Covid-19) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την τοπική ανάπτυξη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-01-19Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης. Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει τις κυριότερες επιπτώσεις που έχουν ...