Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "social network"
Αποτελέσματα 21-40 από 43
-
Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015Ο αστραπιαίος ρυθμός με τον οποίο μεταβάλλονται οι σημερινές κοινωνίες όσον αφορά τη μετάδοση και διάχυση των πληροφοριών και γεγονότων και γενικότερα του τρόπου ζωής, δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή και ... -
Η χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012Το Διαδίκτυο αποτελεί τη βασικότερη πηγή πληροφορίας για το μέσο άνθρωπο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους. Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής ... -
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ με τη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015Στη σημερινή εποχή, η βασικότερη πηγή πληροφορίας για το µέσο άνθρωπο αποτελείται απο το ∆ιαδίκτυο “Internet”. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες καθημερινά ενημερώνονται απο το ∆ιαδίκτυο. Η ραγδαία ανάπτυξη των ιστοσελίδων ... -
Ηχογράφηση προσωπικού ολοκληρωμένου μουσικού υλικού σε μη επαγγελματικό χώρο και προώθηση αυτού με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2016Η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής ενός ανθρώπου και λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος για την σύσφιξη σχέσεων και την συγκρότηση κοινωνικών ομάδων. Στην εποχή που ζούμε η μουσική και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ... -
Μελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2015Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να γνωστοποιηθεί στους αναγνώστες τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Marketing και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές, και ειδικότερα από τις επιχειρήσεις. ... -
Μελέτη και ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ αξιοποιώντας το Instagram.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15Η τεχνολογική επανάσταση της πληροφορικής δεν θα μπορούσε να έχει την πλατιά απήχηση που έχει σήμερα αν δεν είχε αναπτυχθεί το Internet – (Διαδίκτυο στα Ελληνικά). Οι υπολογιστές και γενικά η πληροφορική έδωσε στους ανθρώπους ... -
Μελέτη των σύγχρονων διαφημιστικών μέσων του Διαδικτύου και της αξιοποίησής τους από τις επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015Στην πτυχιακή που ακολουθεί, διαπραγματευτήκαμε με την εξέλιξη του σύγχρονου μάρκετινγκ καθώς και με τις σύγχρονες μορφές διαφήμισης. Έτσι λοιπόν, αναφερθήκαμε στις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης, και κυρίως, στην διαφήμιση ... -
Ξενοδοχειακό μίγμα μάρκετινγκ και social media.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-02-2015Στόχος του παρόντος πονήματος είναι, μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης, η μελέτη της εφαρμογής του στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ που εκπονούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μέσα από την ανάλυση των δυνατών παραδοσιακών ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων για την βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2015Η εργασία αναπτύσσεται σε 2 μέρη. Στο πρώτο κομμάτι παρουσιάζεται η βιβλιογραφική έρευνα σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα και των στρατηγικών μάρκετινγκ που μπορούν να υλοποιηθούν με την χρήση αυτών. Το κομμάτι αυτό αναλύεται ... -
Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-05-2013Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την ... -
Οι υπηρεσίες γεωγραφικού προσδιορισμού σε κινητές συσκευές και οι δυνατότητες που προσφέρουν στο social media marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2014Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στις Υπηρεσίες Γεωγραφικού Προσδιορισμού (Location-based services) σε κινητές συσκευές και στις δυνατότητες που αυτές προσφέρουν στο Social Media Marketing. Αρχικά στόχος ... -
Οικονομικές επιπτώσεις διάδοσης κοινωνικών δικτύων ιντερνετ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι οι οικονομικές επιπτώσεις της διάδοσης των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Η ανάλυση των οικονομικών επιπτώσεων πραγματοποιείται αρχικά μέσα από την παρουσίαση των ... -
Πολυμεσικό περιεχόμενο στο διαδύκτιο: μετατροπή/ μεταφόρτωση/ διαμοιρασμός περιεχομένου, ειδικευμένοι διαδικτυακοί τόποι και διαφήμιστικές δυνατότητες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2011Οι τόποι κοινωνικής δικτύωσης (social network) έχουν προσελκύσει διεθνώς εκατομμύρια χρήστες τα τελευταία χρόνια, οι οποίοι επισκέπτονται αυτές τις τοποθεσίες σε καθημερινή βάση. Τα social networks συνήθως συνδυάζουν τις ... -
Προώθηση τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος με χρήση βίντεο. Μελέτη περίπτωσης άλλων ιδρυμάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-01-2012Είναι γεγονός ότι το διαδίκτυο φέρνει σε επαφή εκατομμύρια χρήστες. Παράλληλα, οι νέες μορφές του, όπως το κοινωνικό διαδίκτυο αποτελούν κανάλι επικοινωνίας και έχουν εξελιχθεί σε ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Οι χρήστες του ... -
Στρατηγική ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η περίπτωση του e-Marketing Conference for Business 2013.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015Η θέμα της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στην ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ και τα πως οι νέες τεχνολογίες εφαρμόζονται ώστε να προκύψει διαφήμιση, προώθηση και δημιουργία brand. Στη μελέτη περίπτωσης θα αναλυθεί το ... -
Συνεργατική διαχείριση κοινοτικού μνημονικού εικονικών ομάδων στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2015Η εξέλιξη του Διαδικτύου από το παραδοσιακό Web 1.0 σε αυτό που έχει επικρατήσει να ονομάζεται Web 2.0, επέφερε την χρήση του σε ολοένα και περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες. Η διάδοση των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης ... -
Σχεδιασμός κοινωνικού δικτύου Μηχανικών Πληροφορικής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-10-2015Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που σκοπό έχει να βοηθήσει τους φοιτητές σε ότι αφόρα τα ακαδημαϊκά τους θέματα. Η διαδικτυακή αυτή πλατφόρμα κατασκευάστηκε για τους φοιτητές ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα στο περιβάλλον μιας επιχείρησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-10-2012Η χρήση των κοινωνικών δικτύων έχει γίνει πλέον κομμάτι του τρόπου ζωής των σύγχρονων ανθρώπων, γεγονός που δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον κόσμο των επιχειρήσεων. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ... -
Τεχνολογική εξέλιξη και καινοτομία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την τεχνολογική εξέλιξη και τις καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Αναμφίβολα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, αξιοποίησης, ...