• Ανάπτυξη πολύγλωσσης διαδραστικής εφαρμογής ενημερωτικού – πληροφοριακού χαρακτήρα για τους επισκέπτες του Ιστορικού Μουσείου Κρήτης (info point).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ζεβελάκη, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-09-2011
    Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας διαδραστικής εφαρμογής πληροφοριακού χαρακτήρα για τους επισκέπτες του Ιστορικού Μουσείου Κρήτης. Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί σε οθόνες αφής στην είσοδο του ...
  • Ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής διαχείρησης εικόνων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φαρμάκη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2009
    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα παρουσίασης και μορφοποίησης εικόνων. Είναι ένα καθαρά εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που απευθύνεται σε άτομα ηλικίας μέχρι και δώδεκα ετών. Σκοπός του είναι η εξικίωση του παιδιού με την νέα τεχνολογία, ...
  • Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης αποθήκης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπαλαδάκης, Παντελής
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-11-2013
    Η διαχείριση των αποθεμάτων των προϊόντων μίας επιχείρησης είναι μία από τις πιο σημαντικές λειτουργίες της. Σε αυτή της εργασία θα ασχοληθούμε με την ανάπτυξη ενός αποκεντρωμένου συστήματος διαχείρισης μίας αποθήκης, με ...
  • Ανάπτυξη συστήματος ευφυούς εκπαιδευτικής καθοδήγησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Προφίτ, Ώντρεϋ-Ναστάζια-Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2012
    Η εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα την ανάπτυξη ενός ευφυούς συστήματος εκπαιδευτικής καθοδήγησης. Η ανάπτυξη το συστήματος έγινε στην εφαρμογής House Game, μια εκπαιδευτική εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια ...
  • Ανάπτυξη τρισδιάστατου εικονικού εξομοιωτή πτήσης σε περιβάλλον iPhone.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μιρζογιάν, Βαγκράμ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2010
    Ο σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός τρισδιάστατου παιχνιδιού τύπου Flight Simulator σε περιβάλλον iPhone με χρήση iPhoneSDK Xcode και μιας game – engine όπως SIO2, Unity 3D, Stone 3D κλπ. Τα γραφικά του ...
  • Ανάρτηση βίντεο από χρήστες στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βασιλέλλης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-11-2010
    Η ιστοσελίδα ασχολείται με την ανάρτηση ιδιωτικών βίντεο, από τους χρήστες του Διαδικτύου, που συσχετίζονται με το Νομό Λέσβου του Βορειανατολικού Αιγαίου και περιλαμβάνουν το νησί της Λέσβου, της Λήμνου και του Αγίου ...
  • Αναβάθμιση βασικών λειτουργιών on line shop για αγροτικά προϊόντα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τσαμόπουλος, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-02-2015
    Στο πρώτο κομμάτι της πτυχιακής υλοποιείται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με την εφαρμογή Wordpress, το οποίο πουλάει αγροτικά προυνού, και ο κάθε χρήστης μπορεί να κάνει εγράφη, αναζήτηση και να ολοκληρώσει της αγορές του ...
  • Ανίχνευση κίνησης με αισθητήρες που προσαρμόζονται στο σώμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπατάκης, Νικόλαος-Τουόμο
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-28
    Η εργασία αυτή με τίτλο « Ανίχνευση κίνησης με αισθητήρες που προσαρμόζονται στο σώμα » έχει σαν στόχο την επίδειξη των δυνατοτήτων των αισθητήρων σώματος. Στην εργασία αυτή θα δημιουργήσω ένα 2D platformer παιχνίδι με ...
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση μέσω διαδικτύου σε ηλεκτρονικό κύκλωμα με την χρήση LabVIEW.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοντύλης, Ονέτορ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-03-2009
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η δημιουργία μιας εφαρμογής η οποία θα ελέγχει αυτόματα κάποιο Hardware (Υλικό), τοποθετημένο σε ένα συγκεκριμένο χώρο, και ο έλεγχος αυτής μέσω διαδικτύου. Την εφαρμογή αυτή θα την ...
  • Ασύρματο σύστημα παρακολούθησης και ενημέρωσης ασθενών σε νοσοκομείο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μακρής, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-06-2010
    Στις μέρες μας είναι επιτακτική ανάγκη να μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε έναν μεγάλο όγκο πληροφοριών άμεσα έτσι ώστε να αποφεύγουμε να σπαταλάμε χρόνο ψάχνοντας μέσα σε ένα σωρό από χαρτιά. Ακόμα θέλουμε να μπορούμε να ...
  • Αυτόματη μετατροπή οντολογίας σε άλλες απλούστερες μορφές XML με τη χρήση XSLT και άλλων εργαλείων Web.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοντάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-03-2011
    Στην εργασία αυτή θα γίνει μελέτη του μετασχηματισμού οντολογιών που εκφράζονται σε ανώτερου επιπέδου τεχνικές αναπαράστασης (RDF, OWL) σε απλούστερες δομές XML, με στόχο την αποδοτικότερη και ταχύτερη εφαρμογή αλγορίθμων ...
  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και χρήση των κοινωνικών δικτύων για προώθηση ιστοσελίδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βαλασάκης, Λογοθέτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-10-2010
    Στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας ερευνήθηκε ο τρόπος κατάταξης των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης , ποιες τροποποιήσεις συνηθίζονται να γίνονται από τους επαγγελματίες του χώρου έτσι ώστε ...
  • Δημιουργία 3D game σε περιβάλλον Unity Game Engine και χρήση του Kinect για την αλληλεπίδραση με τους χαρακτήρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κορναράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2015
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των πιο πρόσφατων μεθόδων δημιουργίας ρεαλιστικών 3D μοντέλων, το εύρος των δυνατοτήτων που προσφέρει το Unity Game Engine και η σύνδεση του Microsoft Kinect με το engine αυτό, ...
  • Δημιουργία web εφαρμογή για χρήση sensor και αλληλεπίδραση με το χρήστη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χουλιάρας, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2013
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία, θα δημιουργηθεί μία εφαρμογή η οποία θα μεταφέρει δεδομένα από το kinect, στο browser του χρήστη. Η εφαρμογή θα επεκταθεί έτσι ώστε να χρησιμοποιείται για το χειρισμό ενός παιχνιδιού, το οποίο ...
  • Δημιουργία βασικής υποδομής υποστήριξης παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοτανίτση, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-04-2008
    Ο στόχος της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας εφαρμογής η οποία χρησιμοποιώντας το τρισδιάστατο γραφικό και διαδραστικό περιβάλλον θα παρέχει μια πιο ελκυστική και διασκεδαστική όψη των μαθηματικών στο χρήστη. Η επίτευξη ...
  • Δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας μουσικού συγκροτήματος με τη βοήθεια πολυμεσικών εφαρμογών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοντάκης, Νίκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μίας ιστοσελίδας, η οποία θα είναι τελείως δυναμική, παρέχοντας την δυνατότητα στον χρήστη να ακούσει on-line μουσική του συγκροτήματος, να δεί φωτογραφίες, να διαβάσει τους ...
  • Δημιουργία δυναμικού καταλόγου επιλογών (wizard) για τη δημιουργία σημασιολογικών ερωτημάτων από απλούς χρήστες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Στειακάκη, Μαλβίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος; Καπετανάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-11-2013
    Σε αυτήν την πτυχιακή αναπτύχθηκε εφαρμογή σημασιολογικού ιστού η οποία χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες HTML, CSS και Javascript. Η εφαρμογή αναπτύχθηκα στη γλώσσα της Java και οι λειτουργίες αλληλεπίδρασης της οντολογίας με ...
  • Δημιουργία εφαρμογής βίντεο και ήχου με την χρήση streaming τεχνολογίας μέσω adobe flash.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σφυρή, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-09-2008
    Χάρη στην αλματώδη πρόοδο της τεχνολογίας κατέστη δυνατό να πραγματοποιηθούν δραματικές αλλαγές και εξελίξεις στο χώρο των δικτύων δεδομένων που σε συνδυασμό με την απαιτούμενη τεχνογνωσία που έχει αναπτυχθεί στις μέρες ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού συστήματος κράτησης εισιτηρίων για το Παγκρήτιο Στάδιο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κωνσταντουλάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-02-2012
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση ενός διαδικτυακού ηλεκτρονικού συστήματος κράτησης εισιτηρίων για το Παγκρήτιο Στάδιο, που θα ενσωμάτωνε όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και ...
  • Δημιουργία ιστοσελίδας - παρουσίαση οπτικοακουστικών υπηρεσιών και προϊόντων με X3D.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φώτου, Σταυρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-07-2008
    Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας επιχειρήθηκε να δημιουργηθεί ένας εικονικός κόσμος με την τεχνολογία x3d, μέσω του περιβάλλοντος flux studio.