• Βιομηχανικό μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λεβάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοτσιφός, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2012
    Η εκπόνηση αυτής της πτυχιακή εργασία με θέμα το βιομηχανικό μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Κρήτη πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μελετήσουμε της αρχές του βιομηχανικού, μάρκετινγκ. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, ...