• Viral marketing και ελληνική αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοντολέων, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουπάκης, Τριαντάφυλλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-2010
    Το viral marketing αποτελεί τη νέα μόδα στο χώρο του μάρκετινγκ την δεκαετία αυτή. Πρόκειται για μια μέθοδος που στην ουσία δεν είναι καινούρια αλλά ισχυροποίησε τη εμφάνιση της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και ...