Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Antonaki, Maria"
Αποτελέσματα 1-12 από 12
-
Mobile marketing: Ο ρόλος των sms στη διαφήμιση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-03-2010Η συγκεκριμένη εργασία δίνει τη δυνατότητα σε όλους να ενημερωθούν για το mobile marketing και το μέσο προώθησής του που δεν είναι άλλο από το sms. Ο ρόλος που διαδραματίζουν πλέον τα sms στον κλάδο της διαφήμισης είναι ... -
Διαφήμιση υπηρεσιών: η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2011Η διαφήμιση είναι ένα από τα πιο ισχυρά μέσα ενημέρωσης και πειθούς απέναντι στους καταναλωτές. Η εργασία αυτή (λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας), μελετά συγκεκριμένα τους τρόπους με τους οποίους οι τράπεζες προσπαθούν ... -
Η αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή για το HIV και η στάση του απέναντι στις διαφημιστικές εκστρατείες για τη νόσο αυτή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ιό Hiv και την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, με σκοπό την πρόληψή του, μέσω του κοινωνικού μάρκετινγκ. Αρχικά, στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας αναπτύσσονται σημαντικές έννοιες για ... -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι στη στρατηγική διαχείρισης κρίσεων. Η περίπτωση της γαλακτοβιομηχανίας ΦΑΓΕ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2009Η μελέτη των διάφορων επιχειρησιακών κρίσεων καθώς και ο τρόπος διαχείριση τους αποτελεί ένα αρκετά πολύπλοκο θέμα. Η πολυπλοκότητα αυτού του θέματος οφείλεται στην μη ύπαρξη συγκεκριμένου σχεδίου διαχείρισης κρίσεων, αλλά ... -
Η χορηγία στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Vodafone, επίσημος χορηγός Ολυμπιακού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2009Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί το επίπεδο της αθλητικής χορηγίας και ο τρόπος λειτουργίας της μέσα στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνονται ... -
Μια εξερευνητική έρευνα των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και του μάρκετινγκ στις Β2Β ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2013Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης του βιομηχανικού μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ... -
Μια συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής και υλοποίησης του event tourism μανατζμεντ από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Ναυπλίου και της Λεμεσούς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το θέμα των event tourism management σε σχέση με τουριστικές επιχειρήσεις του Ναυπλίου και της Λεμεσού. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο αναλυτικά , το πρώτο κεφάλαιο ... -
Ο ρόλος του παιδιού στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων της οικογένειας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τον ρόλο του παιδιού στην λήψη οικογενειακών αγοραστικών αποφάσεων. Πιο συγκεκριμένα, πραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα παιδιά στους γονείς με έμμεσο είτε άμεσο τρόπο ως προς την αγορά ... -
Οι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-01-2012Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει τις νέες τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου. Συγκεκριμένα επιθυμεί να διερευνήσει εάν ο καταναλωτής σήμερα προτιμά και εμπιστεύεται τον ... -
Προώθηση και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης, Toyota Auris.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-12-2008Η προσέγγιση της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης είναι αρκετά πολύπλοκο ζήτημα. Η πολυπλοκότητα αυτού του θέματος οφείλεται στο γεγονός ότι η επικοινωνία και ειδικότερα η προβολή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ... -
Τα ambient media και η χρήση τους από τις διαφημιστικές εταιρίες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Η παγκοσμιοποίηση και η ανάπτυξη της τεχνολογίας δημιούργησαν την ανάγκη εύρεσης νέων επικοινωνιακών τρόπων προσέλκυσης των καταναλωτών. Έτσι έκαναν την εμφάνισή τους κάποιοι νέοι εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης και ... -
Χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών διαφημίσεων που ενισχύουν την αναγνώριση των διαφημιζόμενων προϊόντων από τα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-06-2013Κύριο αντικείμενο έρευνας της παρούσας εργασίας είναι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις που απευθύνονται στο παιδικό κοινό. Σκοπός της έρευνας που διεξήχθη ήταν να αναδειχθούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που καθιστούν μια διαφήμιση ...