• Απαιτήσεις κριτηρίων μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας (EFQM MODEL) και διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ρέκκα, Σταματίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καρδάσης, Σταμάτιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2008
  • Κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο για τη δημόσια διοίκηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κατσάνη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καρδάσης, Σταμάτιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έγινε με σκοπό να εξεταστεί και να αναλυθεί το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ( Common Assessment Framework),ως προς το σχεδιασμό, τους στόχους, το περιεχόμενο και τη λειτουργία του, με ιδιαίτερη ...
  • Συστήματα διαχείρισης ποιότητας πρόταση εφαρμογής του προτύπου διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια τράπεζα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζουμπάκη, Λουκία-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καρδάσης, Σταμάτιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Η οργάνωση της παρούσας πτυχιακής εργασίας έχει γίνει σε 2 μέρη και έχει ως θέμα τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, με μια πρόταση εφαρμογής του Προτύπου Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια Τράπεζα. Πρώτο μέρος: ...