• Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σουλιωτάκη, Αφροδίτη
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ τεχνολογικών προϊόντων. Αρχικά παρουσιάζεται με την βοήθεια της βιβλιογραφίας ο ορισμός του μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων αλλά και ...
  • Πληροφοριακά συστήματα στους χώρους φιλοξενίας

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσιώλης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-22
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα των πληροφοριακών συστημάτων στους χώρους εστίασης και φιλοξενίας και ολοκληρώθηκε μέσα από οκτώ κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα αρχικά ανέπτυξε τα εισαγωγικά στοιχεία της εργασίας ...