• Eταιρική κοινωνική ευθύνη και Α.Μ.Ε.Α.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Δέτση, Μαρία; Σπανουδάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-29
    Τα άτομα με αναπηρίες αποτελούν μια ειδική κατηγορία πληθυσμού η οποία περισσότερο από κάθε άλλη βρίσκεται σε άμεση εξάρτηση από το στενό οικογενειακό περιβάλλον για την ενσωμάτωσή τους στο κοινωνικό σύνολο. Τα άτομα αυτά ...
  • H επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοπαλά, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο ...
  • H σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καμπιτάκη, Νικολέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17
    Στην οικονομία του σήμερα, οι μάρκες έρχονται αντιμέτωπες συνεχώς με μεγάλο ανταγωνισμό. Το γεγονός αυτό, δημιουργεί την ανάγκη να σχηματίσουν μία πλήρως αντιπροσωπευτική ταυτότητα, για να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν ...
  • Toυρισµός γκέι-λεσβιώv: διερεύνηση παρoύσας κατάστασης και πρooπτικών αvάπτυξης στηv Eλλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τασόγλου, Nαταλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Έvα πoλύ σημαvτικό κoμμάτι τoυ τoυρισμoύ πoυ σταδιακά αvαδύεται και τείvει vα λάβει εξέχoυσα θέση στov χώρo της τoυριστικής αγoράς, είvαι αυτό τoυ τoυρισμoύ τωv γκέι-λεσβιώv. Ήδη από τo 1990, τo oπoίo αvακηρύχθηκε ως ...
  • Αγροτικό μάρκετινγκ. Ο ρόλος των συνεταιρισμών στη προώθηση των αγροτικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αντωνίου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20
    Στην παρούσα πτυχιακή εξετάζεται η συμβολή των αγροτικών συνεταιρισμών στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων. Αναλύονται τα βασικά μεγέθη του αγροτικού τομέα, όπως η διάρθρωσή του, το επίπεδο της απασχόλησης και του ...
  • Αστικός τουρισμός στην πόλη των Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλλιδονάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-19
    Θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη εναλλακτικού τουρισμού, ειδικότερα του αστικού τουρισμού στην πόλη των Χανίων. Αρχικά, γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού ...
  • Γαμήλιος τουρισμός στην Ελλάδα. Μελέτη παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πιπέρη, Ρωξάνη; Πόλου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-19
    Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως θέμα την μελέτη της παρούσας κατάστασης του Γαμήλιου Τουρισμού και σε παγκόσμιο, αλλά και εγχώριο επίπεδο. Από το 1960 και έπειτα, είχε αρχίσει να παρατηρείται μία αλματώδης ανάπτυξη του ...
  • Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης αγροτουρισμού στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλογηράτου, Καλλιόπη; Στεφανίδου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-20
    Ο αγροτουρισμός, αφορά τις δραστηριότητες υπαίθριας αναψυχής και τουρισμού που εντάσσονται οργανικά και αρμονικά στον αγροτικό χώρο και συμπεριλαμβάνει μια ποικιλία τουριστικών δραστηριοτήτων οι οποίες χαρακτηρίζουν τον ...
  • Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης θεματικού τουρισμού στην Κρήτη. Μελέτη περίπτωσης: Ενυδρείο Κρήτης "Θαλασσόκοσμος".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκούπε, Μαρσίντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-18
    Ο θεματικός τουρισμός αποτελεί τμήμα των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού, οι οποίες χαρακτηρίζονται από την ύπαρξη ενός ειδικού κινήτρου και από την ανάπτυξη μιας αντίστοιχης ειδικής υποδομής (ζήτηση - προσφορά). ...
  • Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης οινοτουρισμού στο Νομό Ηρακλείου. Mελέτη περίπτωσης : wines of Crete.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπολάκη, Μαρία; Παπαδοπούλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-22
    Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διερεύνηση παραγόντων ανάπτυξης του οινοτουρισμού, ως αναπτυσσόμενη μορφή εναλλακτικού τουρισμού, στο νομό Ηρακλείου Κρήτης. Ο μαζικός τουρισμός με τις επιπτώσεις του, ...
  • Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης οινοτουρισμού στους νομούς Δράμας και Κέρκυρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαγάκη, Αικατερίνη; Ρεβύθη, Μαρία-Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-25
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναφερθούμε στη µορφή εναλλακτικού τουρισµού, τον οινοτουρισµό, που αποκτά ολοένα και µεγαλύτερη αναγνωρισιµότητα στην Ελλάδα. Ο οινοτουρισμός ή οινικός τουρισμός, αφορά ταξίδι με βασικό ...
  • Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης τουρισμού ευεξίας στην Κρήτη.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Μαρντογιάν, Λίλιτ
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-01-14
    Ο τουρισμός αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μέσα οικονομικής ανάπτυξης της χώρας μας. Το νησί της Κρήτης συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο σημαντικά νησιά της Ελλάδας. Οι ομορφιές του νησιού, τα πλούσια τοπικά προϊόντα του ...
  • Διερεύνηση της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δήμου, Νικολέτα; Κατσούλη, Ασημίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-13
    Στη παρούσα εργασία διερευνήθηκε η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Αρχικά αναλύθηκαν λεπτομερώς οι έννοιες της καινοτομίας, της χρήσης του ...
  • Διερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στη λειτουργία και το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαζαρίδου, Άννα; Ρουμπάκη, Αντριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Στην πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια σύντομη αναδρομή στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο πως αυτή επηρέασε την ελληνική οικονομία. Στη συνέχεια η έρευνα επικεντρώνεται στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην περιοχή της ...
  • Διερεύνηση χαρακτηριστικών, κίνητρων και βαθμού ικανοποίησης των τουριστών ευεξίας στην Ελούντα Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κωνστάνταρου, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-10
    Ο τουρισμός ευεξίας (wellness tourism) έχει ως στόχο να προσφέρει υπηρεσίες σε υγιή άτομα, με σκοπό την πρόληψη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, μέσω της επίτευξης ισορροπίας ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα. Οι ...
  • Διιευρεύνηση προοπτικών ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού σε έναν παραδοσιακό προορισμό μαζικού τουρισμού. Η περίπτωση της Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σακελλάρη, Θεοδωσία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθούν οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού που έχουν αναπτυχθεί ήδη στον νησί της Ρόδου καθώς και αυτές που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σύμφωνα με τα ιδιαίτερα ...
  • Έρευνα χαρακτηριστικών, συμπεριφοράς και βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών του Δήμου Ιεράπετρας Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελάκης, Γεώργιος; Μουτσάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Η εργασία αυτή παρουσιάζει τις προτιμήσεις και τις γνώμες των επισκεπτών που έρχονται την Ιεράπετρα ως τουρίστες. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στον Mεσογειακό τουρισμό, την ταχύτατη ανάπτυξή του και την προβληματική που ...
  • Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νομό Έβρου. Διερεύνηση παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μκρτσιαν, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2011
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθούν οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού που έχουν αναπτυχθεί στο Νομό Έβρου, καθώς και αυτές που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σύμφωνα με τα ιδιαίτερα φυσικά ...
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Μελέτη περίπτωσης : Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αστερίου, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17
    Η παρούσα εργασία, έχει ως στόχο της να αναδείξει την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις επιχειρήσεις γενικότερα και στην εταιρία Ελληνικός Χρυσός ειδικότερα, της οποίας το αντικείμενο επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε. ...
  • Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπεχράκη, Παυλίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Στις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ...