• Αριθμοδείκτες αποτελεσματικότητας της διαφήμισης σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αναστασάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας CREAM A.E., που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαφήμισης, για τα πρώτα τέσσερα έτη της οικονομικής ύφεσης που διανύουμε (2008-2011). ...
  • Δημιουργία ιστοσελίδας προβολής εστιατορίων Ηρακλείου με δυνατότητα ηλεκτρονικής παραγγελίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Αναστασάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-12-2010
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας με θέμα τα delivery καταστήματα που έχουν έδρα το Ηράκλειο Κρήτης. Στην ιστοσελίδα παρουσιάζονται ενδεικτικά καταστήματα από 5 κατηγορίες που έχουμε ...