• Η εικόνα του ΤΕΙ Ιεράπετρας στην τοπική κοινωνία: μια εμπειρική προσέγγιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αυγέρη, Αθανασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δερμιτζάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2009
    Στην σημερινή εποχή, το Μάρκετινγκ, η Διαφήμιση καθώς επίσης και όλοι εκείνοι οι παράγοντες των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων των ανθρώπων στην καθημερινή τους ζωή ...