• Καινοτομία στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Γεωργαντέλη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καθαράκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-04
    Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο τους νέους και καινοτόμους τρόπους επιρροής της αγοραστικής απόφασης που ασκούνται στους καταναλωτές από κάποια ΜΜΕ. Στην εποχή που το διαδίκτυο έχει διευκολύνει την πρόσβαση σε ...