• Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές - Περίπτωση Καρπάθου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γιαλίζης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009
    Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές και ειδικότερα στο νησί της Καρπάθου είναι μία έννοια που για κάποιους αποτελεί καθημερινό κανόνα στην παροχή τουριστικών αγαθών και υπηρεσιών, ενώ αντίθετα για άλλους ...