• Το internet σαν εργαλείο του marketing στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Θεοδωρόπουλος, Βασίλης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-05-2011
    Η ανάπτυξη του θέματος, ακολουθεί το σκεπτικό μιας προσπάθειας για να δοθεί μια όσο το δυνατόν πιο σφαιρική άποψη, με βάση πραγματικά στοιχεία για την υφιστάμενη εικόνα στο χώρο του Διαδικτυακού μάρκετινκ. Αρχικά ακολουθώντας ...