• Μάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κεφαλα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Στη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα ...