• Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρβουνάκης, Γεώργιος; Κοκολάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2014
    Η αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη ...
  • Μελέτη και κατασκευή εξυπνου συστήματος ελέγχου ηλεκτρικών φορτίων μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοκολάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρηγάκης, Ηρακλής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2008
    Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή ενός έξυπνου συστήματος που θα χρησιμοποιηθεί στα σπίτια για τον έλεγχο ηλεκτρικών φορτίων μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Το σύστημα αποτελείται από τρεις ...