• Τεχνικές μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοτζανάκη, Κασάνδρα; Φουντουλάκη, Αλίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-19
    Η κυριότερη πηγή πληροφορίας για την πλειονότητα των ανθρώπων στη σημερινή εποχή αποτελείται από το Διαδίκτυο. Αυτή η αλλαγή του τρόπου πληροφόρησης και ταυτόχρονα η ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία ...