• Η διαφήμιση στον τουρισμό με ειδική αναφορά στην εφαρμογή υπηρεσιών μαρκετινγκ στο νομό των Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουκάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Θεωρώ οτί το θέμα της διαφήμισης ενός τουριστικού προορισμού αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την περαιτέρω ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού. Η πτυχιακή μου εργασία εστιάζει σε έναν σημαντικό τουριστικό ...