• Συνολική επικοινωνιακή πολιτική του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυρομάτη-Χρυσοβαλάντου, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-04-2011
    Ο όρος της επικοινωνιακής πολιτικής συμπεριλαμβάνει πολλά στοιχεία. Στοιχεία όπως οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση , η προώθηση πωλήσεων , η δημοσιότητα , το Branding , το Packaging , αλλά και τα μέσα με τα οποία ασκούνται ...