• Ανάλυση και αξιολόγηση των διαφημιστικών βίντεο με βάση το περιεχόμενό τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπαντή, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-02-2010
    Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τις συνεχείς καινοτομίες που εφαρμόζονται στον τομέα της πληροφορικής και της βιομηχανίας δεν μπορούσε να μην επηρεαστεί και ο διαφημιστικός τομέας. Αφού πλέον η διαφήμιση είναι ένα ...