• Πως επηρεάζει το HACCP τη διαδικασία marketing ενός προϊόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδάκου, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-09-2009
    Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι η διερεύνηση των αλλαγών στον τρόπο λειτουργίας και προώθησης προϊόντων των επιχειρήσεων τροφίμων, σε μικρά αστικά κέντρα, όπως είναι της Ιεράπετρας, μετά την εφαρμογή συστημάτων ...