• Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανταγωνιστικότητας της θέσης της επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζανακάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-21
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως εργαλείο αντιμετώπισης της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης, γίνεται χρήση των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν ύστερα από έρευνα, ...