• Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ με τη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τριχάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Στη σημερινή εποχή, η βασικότερη πηγή πληροφορίας για το µέσο άνθρωπο αποτελείται απο το ∆ιαδίκτυο “Internet”. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες καθημερινά ενημερώνονται απο το ∆ιαδίκτυο. Η ραγδαία ανάπτυξη των ιστοσελίδων ...