• Mobile marketing: Ο ρόλος των sms στη διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσουκλίκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-03-2010
    Η συγκεκριμένη εργασία δίνει τη δυνατότητα σε όλους να ενημερωθούν για το mobile marketing και το μέσο προώθησής του που δεν είναι άλλο από το sms. Ο ρόλος που διαδραματίζουν πλέον τα sms στον κλάδο της διαφήμισης είναι ...