• Marketing χειμερινού και συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσουμπάνα, Μαρία; Μακροστεργίου, Στεφανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγέλη, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο μάρκετινγκ δύο συγκεκριμένων μορφών τουρισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στον συνεδριακό και τον χειμερινό τουρισμό. Αφού μιλήσουμε για τον τουρισμό γενικά, θα αναφερθούμε ...