• Μάρκετινγκ μαζικής αποστολής e-mail.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπομπέτσης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-04
    Σκοπός της πτυχιακής ήταν η μελέτη των μεθόδων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η υλοποίηση web εφαρμογής για την σωστή χρήση τους. Η εφαρμογή κάνει χρήση νέων τεχνολογιών, μεθοδολογιών και τακτικών μάρκετινγκ ...